Mindennapi Dolgaink

Mindennapi Dolgaink

Mi volt a legelső gondolatod, amikor először megláttad a feleséged/férjed?

2016. október 05. - A girl has no name

Mindig is szerettem az emberek történeteit hallgatni, olvasgatni. Azok mégiscsak érdekesebbek, hitelesebbek, mintha például életvezetési tanácsokról olvasnánk, amiben minden tökéletesen le van írva számunkra, vagy amikor külső elvárások befolyásolnak bennünket, hogy miről miképpen kellene vélekednünk, mit hogyan kellene tennünk.
Ezzel szemben az emberi tapasztalatok igaziak és életszerűek.

Van egy olyan szokásom, hogy amikor éppen sok időm van, az interneten keresgélek a legkülönfélébb vagy akár a legértelmetlenebb dolgok után. Legutóbb a házassággal kapcsolatban olvasgattam és igazi kincsre bukkantam. Az egyik internetes oldalon, amelynek felhasználói kérdezhetnek a többi
felhasználótól(gyakorikerdesek.hu), azt a kérdést tette fel valaki, hogy kinek mi volt a legelső gondolata, amikor először meglátta a feleségét/férjét?
 A válaszok pedig a maguk nemében emberiek és humorosak, mosolyt csaltak az arcomra.


Néhány válasz a sok közül:
 

"Azt gondoltam, hogy milyen helyes pasi, kár, hogy idősebb vagyok nála!"

"Helyes pofi, de nagyon gáz az a piros póló. 
Alig akartam vele járni. Most a férjem."

"Nagyon dobogott a szívem amikor megláttam (ez volt az első randink). Arra gondoltam "de helyes pasi... kár hogy nem fogok kelleni neki, mert csúnya és öreg vagyok hozzá." (én 24 voltam, ő majdnem 21). 1,5 évvel ez után házasodtunk össze."

"Mi a frászt stíröl engem ez a vadember?" 

landscape-1436991527-pitch-perfect-anna-kendrick-32252810-2048-1365.jpg

"Én csak odamentem hozzá a parkban, gitározott hosszú fekete haja volt, kék szeme. Akkor nem is gondoltam volna..."

"Semmi különöset, ellenben 1 órával később, mikor beszélgetni kezdtünk, azt gondoltam, hogy rég hangolódtam rá valakire ilyen könnyen, és nagyon megmaradt, hogy mennyire intelligensnek, okosnak találtam, valahogy azt éreztem, hogy nem mindennapi:)"

"Neten ismerkedtünk meg és egy különös találkozást beszéltünk meg :-) Gyakorlatilag nem láttam először, hanem rögtön megöleltük egymást és csókolóztunk, életem legszebb csókja volt. Igen, mi tudtuk azonnal, hogy házastársak leszünk pedig nem vagyunk annyira fiatalok már, de minket a sors is egymásnak teremtett :-) Nyáron volt az eljegyzésünk, 2 éven belül összeházasodunk :-)"

kep1.PNG

"Pont az ő kocsijába hajtottam bele véletlenül!  Mikor megláttam, arra gondoltam hogy talán nem is bánom annyira! Ez volt 10 évvel és 3 gyermekkel ezelőtt! :D "

"Leszólított a munkahely közös konyhájában és azt gondoltam, hogy milyen ronda. :D "

"Valami olyasmi, hogy "Úristen, azok a szemek, és ez a mosoly... Áh, ez a pasi túl tökéletes hozzám, esélyem sincs nála." Aztán nem tudom, mit látott meg bennem, de elhívott randizni, úgyhogy mégis volt esélyem nála :)"

"Hogy elég beképzelt ahhoz képest ahogy kinéz."

"Ezt a nőt meg kell....!"
- Jól sikerült, 18 év és három gyerek lett belőle ..."

"De hisz én nem is szeretem a szõkéket! 
Lassan 4 éve vagyunk együtt és tervben van az eljegyzés"

 kep4.PNGKépek: Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapidolgaink.blog.hu/api/trackback/id/tr7111768195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása