Mindennapi Dolgaink

Mindennapi Dolgaink

Kaviár a hajápolásban? Kipróbáltuk!

2016. október 30. - A girl has no name


Elsők között teszteltük a Schwarzkopf Essence ultimate új, kaviár kivonatot tartalmazó hajmegújító termékcsaládját.

Amit ígér:

A kaviár luxus összetevőjével segít helyreállítani a haj szerkezetét és még az erőtlen, töredezett hajat is selymessé és erőssé teszi. Az alábbi tulajdonságok érvényesülnek a használat során:

erő, rugalmasság, simaság, egészséges ragyogás, könnyedség.

Tipp: A kaviár vitaminokban, fehérjében és omega 3 zsírsavakban gazdag. A hajregeneráló termékeknél én minden esetben a fehérjében gazdag összetevőket keresem, nálam ez vált be eddig a legjobban károsodott hajra.

Azt ugye tudjuk, hogy a már eltöredezett hajvégeken csak a fodrász segíthet, ugyanakkor mi is sokat tehetünk a megelőzésben. Ha már odáig jutottunk, hogy hajunk valamilyen ártalmas külső környezeti hatás vagy saját napi rutinunknak köszönhetően erős igénybevételnek volt kitéve, védenünk kell a hajunkat a további hajszerkezet romlástól, töredezéstől. (Például a túl sűrűn használt forró hajformázók, hajvasalás, nyáron a nap és a klóros víz, festés-szőkítés egyaránt roncsolhatják hosszú távon a hajunkat).

2_kepvegleges.png


Az első használat:

Illata: A termék illata engem már elsőre megfogott: Egy kellemes, édes illattal találkozunk.

Hajmosás:

A sampon már elsőre jól felhabzott, ami nálam már eleve piros pont. Nálam ez ugyanis nem minden samponnál mondható el és tekintve, hogy hosszú hajam van, külön örülök, ha egy samponnál ez működik. 

Lemosva a sampont, bevallom őszintén kicsit megijedtem hirtelen: eltűnt az illata. Hová tűnt az a kellemes, lágy illat? Féltem itt tőle, hogy nem fog érződni később sem a hajamon, és sajnáltam volna, ha ez elmarad.
A sampon egyébként valóban könnyed, nem nehezíti el a hajat és mint említettem, jól habzik.

A pakolás:

Az állaga tapintásra is selymes érzetet ad, könnyedén végigsimíthatjuk hajunkon, szabályosan csúszik a hajon. 
Már a használat közben is éreztem, hogy valóban selymes réteget képez. Pár perc után lemostam, szerencsére itt már érződött az az enyhe, kellemes illat, amit az előbb hiányoltam, és ez végül meg is maradt a hajamon.

 haj.PNGHajmosást és pakolást követően várva a száradást.

Eredmény:

Még az én alapvetően száraz, töredezésre hajlamos hajam is selymesebb, puhább tapintású lett használata után a szokásosnál, ráadásul mindeközben nem nehezíti el a hajat, inkább rugalmasságot kölcsönzött neki. Könnyű volt kifésülni és nem gubancolódott a hajam.

Az 5 szempontot, melyet ígér, úgy néz ki kipipálhatjuk:
A termékek együttes használatával valóban jó eredményt lehet elérni mind az illat, mind a hajápolás tekintetében.
Mivel az én hajam típusából kifolyólag igényli az intenzívebb ápolást, rengeteg hajápolót kipróbáltam már eddig, ezek közül volt drogériás és fodrász szalonokba szánt, olcsóbb és drágább termék egyaránt.
Nos, ezek alapján bátran mondhatom, hogy remekül megállta a helyét a teszten, amely a trnd projekt keretében jött létre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapidolgaink.blog.hu/api/trackback/id/tr6811915709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása